Bu Blogda Ara

13 Nisan 2012 Cuma

MAKLUBE




Ben bu yemeği yıllar önce üniversteli öğrencilerin evinde yemiştim.çok beğenmiştim.fakat yapmak kısmet olmamıştı.yeğenim kadir de yemiş çok beğenmiş. halacım yaparmısım dedi.bende onukırmadım yaptım.çok beğendiler ailecek.adeti böyle olduğu için servisinide buşekilde yaptım.
tarıfine gelince.
MALZEMELER.
 2SU BARDAĞI PRİNÇ
YARIM KİLO KUZU KUŞBAŞI
2YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞ

YAPILIŞI.
Önce pirinçler ılık tuzlu suda bekletılır.sonra etler azbir suyla düdüklü tencerede pışırılirpişen etler teflon tencereninaltına yerleştırılırkenarlarına  kıazrmış patates dilinleri yerleştırılır.yıkanan pirinçler etin üzerine dökülerek iyice bastırılırve üzerini2parmakgeçecek kadar et suyu ilave edilir.piştikten sonra tencere ters çevrilerek.bu şekilde servis yapılar.herkese afiyet olsun


Hiç yorum yok: