Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2012 Perşembe

HAYDİSOFRAYA SICAK SICAK ZEYTİNLİ EKMEK


Sevgili damak tadının kek tadında ev ekmeğini gördüm hemen yapmaya karar verdim ben ekmek
makinasında pişirdim ufak değişikliklerle beyaz un yerine 7 tahıllı un kullandım siyah dilimlenmiş zeytin  ve şeker yerinede pekmez kullandım  ailecek çok beğendik teşekkürler arkadaşım tarif için
MALZEMELER
1 bardak süt (ben makinanın ölçü bardağını kullandın sizde su bardağını ölçü yapabilirsiniz)
1 bardak ılık su
1 bardak mısır unu
1 paket kuru maya
1 tatlı kaşığı pekmez
1 bardak bilimlenmiş siyah zeytin
alabildiğine 7 tahıllı un
1 tatlı kaşığı tuz AFİYET OLSUN



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evde ekmek yapmanın zevki ayrı olmalı. Ben denemedim hiç ama ekmek yapma makinası kullananlardan bildiğim kadarıyla lezzeti farklı oluyor. Zeytinli hali de leziz olmalı. Ellerinize sağlık. Hayırlı cumalar...